info@sokhangozaar.com

از اینجا شروع کنید

بسم‌الله الرحمن الرحیم

هست کلید درِ گنجِ حکیم

نظامی

سلام

اینجا مزرعه مجازی و دوست‌داشتنی من است.

اعظم رمضانی
اعظم رمضانی

صادقانه بگویم عاشق این مزرعه هستم و برای نهال‌ها و درختان سبز، گل‌ها و گیاهانی خوش عطر که در آن می‌کارم، محصولات فوق‌العاده‌ای که تولید می‌کنم؛ همچنین برای ادیبان، نویسندگان، شاعران و ترانه‌سرایان، ویراستاران، منتقدان، گویندگان و مجریان صحنه و درنهایت برای زنان و مردان سخنوری که پرورش می‌دهم، از دل‌وجان مایه می‌گذارم؛ سرداران فرهنگی آینده این سرزمین که ایمان دارم به بهترین شیوه از این خاک گران‌مایه، در برابر بادهای سرد مهاجم محافظت خواهند کرد.

سخن‌گزار مزرعه دانش و منزل امید فرزندان ایران‌زمین است. اگر می‌خواهید دقیق‌تر بدانید من که هستم، لطفاً به قسمت درباره من بروید و اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل کنید.

  • شما در این فضای صمیمی، زبان و ادبیات فارسی می‌آموزید.

چون: شایسته است هر ایرانی با هر زبان، گویش، قومیت و فرهنگی، این علم و هنر توأمان را لااقل در سطح مقدماتی بیاموزد و نگاهبان دلسوز این میراث عظیم باشد و بداند اگر این زبان مشترک و این حلقه اتصال طلایی بین ساکنان این سرزمین آسیب ببیند، ایران و ایرانی نیز به‌شدت آسیب می‌بیند.

چون: با ظهور فناوری‌های نظیر گوگل و نشر هولناک پر غلط‌ترین شیوه نگارش زبان فارسی در فضای مجازی، بیم آن می‌رود در چند دهه آینده چیزی از این زبان -که هویت ما ایران‌زمینی‌هاست- باقی نماند!

چون: از تجربه تدریس چندین ساله من در دانشگاه؛ همچنین حشرونشر با مردم سرزمینم شیوه تدریسی سر برآورده است که می‌تواند طیف وسیعی از علاقه‌مندان و مخاطبان این رشته را مجاب و سیراب کند و به سرمنزل مقصود برساند.

تلفیقی شیرین و جذاب از شیوه تدریس دانشگاهی و کارگاهی بی‌آنکه نقاط ضعف هریک از این دو شیوه تدریس را در دل خود داشته باشد.

چون: در عصر درد و رنج و خشونت، تنها عشق می‌تواند مرهمی بر زخم‌های عمیق مردم این سرزمین باشد و عشق، کلمات زیبای خودش را می‌خواهد تا بتواند در برابر این‌همه تاریکی بایستد.

در این محیط آرام و درعین‌حال زنده، قلب شما با بهترین عاشقانه‌های زبان فارسی آبیاری می‌شود و شما دیگر برای ابراز محبت به محبوبتان – در معنای وسیع خود- رنج قافیه و کلمه نخواهید برد.

  • شما در این فضای صمیمی با شیوه‌های نقد ادبی و تفکر انتقادی آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید هر نوشته‌ای را بی‌دلیل تحسین یا تکفیر نکنید.

معتقدم دوران مریدی و مرادی و شیفتگی نسبت به فرد یا هر شیوه تفکر به سرآمده و جوانان این سرزمین باید بتوانند در یک کتاب، یک شعر، یک داستان یا یک نظریه – لااقل در سطحی که آن‌ها را از افتادن در دام تعصب و جانب‌داری‌های کورکورانه یا تکفیر نجات دهد- سره را از ناسره تشخیص دهند.

  • شما در این فضای صمیمی فن بیان می‌آموزید.

چون: در فرهنگ ما هر بلا یا موهبتی که بر سرمان نازل می‌شود، از کرامات این فن و هنر شریف است. بیان در گستره وسیع خود، یا سرِ سبز را در این سرزمین بر باد می‌دهد یا ردای عزت، بزرگی و فضیلت بر شانه فرد می‌نشاند.

با من است که به شما شیوه گفتن، شنیدن، نوشتن و نمایش نیک را بیاموزم و با شماست که برای نجات و پیشرفت خود، این مهارت ضروری و حیاتی را بیاموزید.

من به برخی از سؤال‌هایی که می‌دانم در بدو ورود به این وب‌سایت در ذهن شما شکل می‌گیرد، پاسخ داده‌ام. اگر سؤال یا سؤالات دیگری در ذهن دارید، می‌توانید از طریق راه ارتباطی زیر با من مکاتبه کنید.

لطفاً به من بگویید برای رسیدن به آنچه می‌خواهم، باید از کجا شروع کنم؟

سلام دوست من. به سخن‌گزار خوش آمدی. همان‌طور که خودت می‌دانی، اینجا زبان و ادبیات فارسی (با تمام زیرشاخه‌هایش و البته با اولویتی که سخن‌گزار به مباحث آموزشی می‌دهد)، نقد و فن بیان آموزش داده می‌شود. بخش نخست این آموزش‌ها در ردیف «آموزش‌های رایگان» در دو قالب مقاله و آموزش‌های صوتی، در اختیارت قرار دارد. تو می‌توانی مطابق با نیاز و علاقه خود، از میوه‌های شیرین، متنوع و آبدار این قسمت از مزرعه استفاده کنی.

بخش دوم این آموزش‌ها در دو ردیف «ارزان‌های گران‌بها» و «آموزش‌های ویژه» به‌تدریج تولید و آماده بهره‌برداری می‌شود. ویژگی آموزش‌های این دو بخش، راهگشا و کاربردی بودن آن‌هاست. شما در بخش ارزان‌های گران‌بها با آثار من نیز آشنا خواهید شد.

پیشنهاد من به تو این است: ابتدا از محصولات و آموزش‌های رایگان و راهگشایی که برای تو و دوستانت فراهم کرده‌ام، استفاده کن. اجازه بده طعم و خاصیت شگفت‌انگیز آن‌ها حسابی زیر زبانت برود و در تک‌تک سلول‌هایت ته‌نشین شود. در قدم بعد می‌توانی سری به قسمت ارزان‌های گران‌بها بزنی و قبل از محصولات دیگر، مجموعه شعرهای مرا ببینی؛ شراب سرخ سُکرآوری فراهم آورده‌ام که اطمینان دارم هوش از سر تو و بقیه ساکنان این مزرعه می‌برد.

در انتها هم به قفسه محصولات ویژه من برو که برای خودش ماجرای دیگری است. آنجا می‌توانی آموزش‌های رسمی، تخصصی و بسیار با کیفیت مرا ببینی، در صورت نیاز تهیه کنی و به جمع بزرگ دانشجویان و هنرجویان من بپیوندی.

آیا آموزش‌های شما دسته‌بندی موضوعی جزئی‌تر هم دارد؟

بله

سخن‌گزار در زمینه:

  • فن بیان؛
  • شعر کهن، نو و سپید؛
  • نقد و بررسی شعر شاعران مطرح ایران؛
  • ترانه‌نویسی/ خاطره‌نویسی؛
  • ویرایش؛
  • طنز؛
  • نقد در گستره وسیع خود؛
  • خوانش آثار بزرگان زبان و ادب فارسی در قالب صوت؛
  • و…؛ محتوا تولید می‌کند.

پس در این مزرعه سبز تا می‌توانی بچرخ، بخند، بخوان، یاد بگیر و رشد کن.

می‌خواهید بروید فروشگاه؟! بفرمایید از این‌طرف…

شما استفاده از کدام محصول سایت را برای تمام کاربران ضروری می‌دانید؟

سؤال فوق‌العاده‌ای پرسیدی. رموز هفتگانه دلبری در فن بیان، برای تمامی دانشجویان، دانش‌آموزان دوره دبیرستان، هنرجویان، صاحبان مشاغل حساس و مادران جوان، ضروری است. می‌توانم بگویم پرواز و موفقیت پایدار مردم ما در زندگی شخصی و شغلی به یادگیری صحیح و عمل به آموزه‌های فن بیان بستگی دارد.

یک خبر خوب

سخن‌گزار علاوه بر ارائه مطالب آموزشی، یکی دو محله دنج و باصفا هم برای تفریح، لذت و سرگرمی شما در نظر گرفته است: وبلاگ و رادیو صُراحی.

در قسمت وبلاگ شما با هفت خمره پر از سکه‌های طلای ناب مواجه می شوید!

  • طنز که به دوشاخه دخترک (نام هنری من در نوشته‌های طنز) و مقاله تقسیم می شود؛
  • خاطرات من؛
  • سفرهای من؛
  • هنوز شاعرم؛
  • این یک نامه عاشقانه است؛
  • این یک داستان عاشقانه است؛
  • معتبر چون طلا.

این هفت خمره طلا به شما امکان می‌دهند در قالب خواندن طنز، خاطره و شرح سفرهای من؛ همچنین شعر، نامه‌های عاشقانه و داستان بلندی که به تدریج برایتان می نویسم، به زیباترین شکل ممکن با روش طنزنویسی، خاطره‌نویسی، سفرنامه‌نویسی، نوشتن شعر، داستان و ترانه و در نهایت رموز توفیق در زندگی آشنا شوید. معتبر چون طلا یک صفحه بی‌نظیر برای رساندن شما به موفقیت‌های پایدار در زندگی است؛ موفقیت‌هایی که حاصل تلاش و تجربه مستقیم من بوده است.

در ایستگاه رادیو صراحی نیز با اجراهای خودم، از بهترین شعرهای این سرزمین، همراه با موسیقی و ترانه‌های درجه‌یک از شما پذیرایی خواهد شد.


سخن آخر

صبر، حوصله و پشتکار، کلید پیروزی است و عجله کار شیطان است. در خرید عجله نکنید و در یادگیری بی‌حوصله نباشید.

اینجا مزرعه دانش است و بخش تحقیق و توسعه این مکان، قلب تپنده آن را تشکیل می‌دهد. از آنجا که کیفیت محصول برای من از هر چیزی مهم‌تر است، هر آنچه تاکنون برای شما آماده‌شده است، در سطح بسیار ارزشمند و قابل دفاعی قرار دارد؛ بنابراین با خیالی آسوده محصول دلخواه را تهیه کنید، بخوانید، بشنوید، لذت ببرید، عمل کنید و شاهد مقصود را با شادی تمام، در آغوش بگیرید.

ارادتمند: سخن‌گزار

قبلا حساب کاربری ایجاد کرده اید؟
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
Loading...