info@sokhangozaar.com

رموز دلبری سِرّی است پنهان+ ۳ نکته باریک‌تر از مو

درست خواندید. رموز دلبری سِرّی است پنهان و فن بیان یعنی راه و روش زبان‌آوری؛ شیوه و هنر فصیح و بلیغ صحبت کردن؛ آن‌گونه که پیام موردنظر به بهترین شکل به مخاطب انتقال یابد.

درباره این فن، کتاب‌های متعددی نوشته‌شده است؛ از نویسندگان خارجی گرفته تا هم‌قلم‌های خودمان در داخل؛ اما در کمتر کتابی درباره آموختن و تقویت پیش‌نیازهای ضروری این فن با ما صحبت شده است؛ پیش‌نیازهایی که نیاموختن یا سرسری گرفتن آن‌ها می‌تواند تفاوت مسیر و نتیجه‌ای به‌اندازه تفاوت مسیر و نتیجه نلسون ماندلا با هیتلر در سخنرانی‌هایشان به وجود آورد.

اغلب کتاب‌های فن بیان بر فراگیری شگرد و ساختار تأکید می‌کنند و بر ربودن عقل مخاطب و متقاعد کردن او از طریق هنرنمایی‌های کلامی اصرار می‌ورزند و بر آموزه‌ها و «رموز دلبری» مرتبط با این علم، اعتنایی ندارند.

اینجاست که پای گویندگان، سیاست‌مداران، سخنران‌های علمی و انگیزشی و مجریان تلویزیونی باهوش و توانمند؛ اما خشن، ریاکار و خودشیفته به میان می‌آید.

به همین دلیل لازم دانستم در دوره رایگان رموز دلبری در فن بیان ، در مورد اسرار نفوذ در قلب مخاطب و ماندگار شدن در حافظه عاطفی او – علی‌رغم داشتن کاستی‌هایی در فن و شگردهای زبانی- با شما عزیزان صحبت کنم.

رموز دلبری آسان نیست

همان‌گونه که گفتم، رموز دلبری سِرّی است پنهان و این دوره آموزشی بسیار ارزشمند علی‌رغم کوتاه بودنش، نکته‌های نابی را با شما در میان می‌گذارد که می‌تواند پیش از ورود شما به این عرصه، چشم اندازی واقعی و منطقی پیش چشم شما بگشاید.

دلم می‌خواهد با قلبتان به این دوره آموزشی رایگان گوش دهید و حین گوش دادن از نکات کلیدی آن یادداشت بردارید و در مرحله بعد دست به اقدام بزنید. پیش از آنکه در دام افرادی بیفتید که فقط داعیه داشتن و دانستن این فن شریف را دارند.

امیدوارم این دوره بتواند حساسیت‌های لازم را نسبت به این مسأله در شما برانگیزد و ذهن شما را پیش از ورود به آموختن این فن، به تمرین و فراگیری پیش‌نیازهای آن ترغیب کند؛ پیش‌نیازهایی که موفقیت پایدار و ماندگار شما را در زندگی و حرفه موردنظرتان تضمین می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبلا حساب کاربری ایجاد کرده اید؟
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
Loading...